مهرسا السادات مهرسا السادات ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مهرسا کوچولو

کودک

1390/1/25 13:07
نویسنده : مامان مهرسا
429 بازدید
اشتراک گذاری

از پشت دیوار شیشه ای چشمانم در نگاهش موج بر می دارم

نگاهی که آرزو مند فرداهاست

همه چیز را در طلای بازی می رویاند

و قلب کوچکش سرشار از ترنم زندگی است

او را در آسمانه های چشمانش می نشانم

و برایش قصه ای از زمین امروز می گویم

او دیگر مرا به خوبی در اندیشه اش پرورش داده است

و جانب من که می آید

دلم را سرشار ازابرهای شعف می سازد

آینه نگاهش مملو از فروغ ستاره است

از رنگارنگی قصه های من می پرسد

تا از پشت هوای زنده ذهنش عبور دهد

و گلزار فردا را بسازد

روزی برایش همه کهکشان را خواهم گفت

تا قلب آسمانیش پر از شربت خورشید گردد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان صبا
24 فروردین 90 8:10
مرسی مامان صبای گل دخمل شما هم نازه خدا همه نی نی ها را نگه داره راستی اسم صبا خیلی قشنگه منم خیلی این اسم را دوست دارم
تینا
25 فروردین 90 16:36
سلام به به چه نی نی نازی فدات بشم من عزیزکم پیش منم بیا