مهرسا السادات مهرسا السادات ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مهرسا کوچولو

دختر یا پسر مسئله این است؟

1390/1/25 17:56
نویسنده : مامان مهرسا
1,794 بازدید
اشتراک گذاری

 

بابای مهرسا یک پدر بزرگ و مادربزرگ پیر داره که عاشق پسر هستن یادم میاد از روزی که فهمیدن من باردارم همش میگفتن پسره . راستش من هم خوشم می آمد چون همیشه دلم می خواست پسر داشته باشم آخه خیلی پسر دوست داشتم هیچ وقت حتی 1 درصد هم احتمال نمی دادم که نینیم دختر بشه .

هر روز لحظه شماری می کردم که زودتر بفهمم نینیم چی ؟بعد از 5 ماه وقتی رفتم دکتر برای سونوگرافی و دکتر بهم گفت که یک دخمل نازه کلی گریه کردم و ناراحت شدم و به همه گفتم که دختره .خانواده خودم و خانواده بابای مهرسا خیلی خوشحال شدن چون بابا مهرسا خواهر نداره و بابای منم عاشق دختره ولی این بابا بزرگ و مادر بزرگ به همه می گفتن که من دارم دروغ میگم و بچه حتما پسره و من می خوام همشون را سورپرایز کنم.

حالا از اون موقع 11 ماه گذشته و دختر ناز من داره وارد 7 ماه زندگیش میشه باورتون نمیشه اگه بگم دیگه پسر دوست ندارم این قدر مهرسا را دوست دارم که حاضر نیستم یک تار موش را با 100 تا پسر عوض کنم .

ولی هنوز وقتی پیش این بابا و مامان بزرگه میشینم میگن تو باید پسر می آوردی و من را عصبی میکنن.

در آخر میخوام این جمله را به این 2 نفر و همه اونایی که میگن پسر پسر بگم که:

"دختر ناموس خداست و خدا ناموسش را دست هر کسی نمیده "

البته بازم بگم که دختر و پسر نداره چون دوتاش هدیه های الهی هستن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
25 فروردین 90 22:07
سلام من خاله ی 1مهرسا کوچولوی دیگه ام مهرسای مام الان 6ماهشه وقتی مامانش اولای بارداریش بود همه می گفتن بچش پسره ولی راستش منو مامانش اصلا دوست نداشتیم خدارو شکر 1دختر نازو گوگولیه خدا مهرسای شمارو هم واستون حفظ کنه