مهرسا السادات مهرسا السادات ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

مهرسا کوچولو

تولد مهرسا

1390/1/22 14:19
نویسنده : مامان مهرسا
356 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه مورخ 89/7/29 ساعت 5 صبح از خواب بیدار شدم بعد از گرفتن یک دوش کوچولو و کمی آرایش بابای مهرسا را از خواب بیدار کردم اون هم وقتی منو از زیر قرآن رد کرد ساعت 7 صبح رفتیم دنبال مامانی مهرسا و سه تایی عازم بیمارستان آتیه تهران شدیم .با این که تا اون موقع عمل جراحی نکرده بودم ولی اصلا استرس نداشتم و ذوق داشتم تا زودتر دختر گلم را ببینم.ساعت 10/30 صبح دکترم اومد بعد از احوالپرسی منو بردن اتاق عمل برخورد همه پرسنل اتاق عمل خیلی خوب بود با خوشرویی ازم استقبال کردن همشون می پرسیدن که نی نی چی و اسمشو چی میخوام بذارم؟منم میگفتم یه دخمل خوشگل به نام مهرسا بعد از 2/3 دقیقه بی  هوش شدم هیچی نفهمیدم تا زمانی که تو ریکاوردی شنیدم که صدام می کنن و میگن اینم دخترت فقط یادم میاد که می پرسیدم سالمه ؟و بعد کمی شیر خورد و دیگه هیچی نفهمیدم تا زمانی که از اتاق عمل اومدم بیرون مامان خودم و مامان شوشو با خالم و بابای مهرسا همشون منتظرم بودن و بهم تبریک گفتن .اون روز خیلی روز خوبی بود یک زایمان خوب با یک دکتر خوب وتوی یک بیمارستان خوب و یه نی نی سالم و ناز که خدا به منو و باباش داد باعث شد که یک خاطره خوب از زایمانم برام باقی بمونه ولی باید اعتراف کنم که سر و کله زدن با نی نی کار خیلی سختیه واقعا بی دلیل نیست که میگن :بهشت زیر پای مادران است.

این هم عکس مهرسا در اولین شب تولد در بیمارستان


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)