مهرسا السادات مهرسا السادات ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مهرسا کوچولو

مهرسای اتوبوس سوار

1390/3/1 12:30
نویسنده : مامان مهرسا
239 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای انجام کارهای بیمه بیکاری مجبور بودم برم اداره کار خیابون طالقانی از اونجایی که مامانی مهرسا هم وقت دندان پزشکی داشت و کسی نبود که مهرسا خانم را نگه داره مجبور شدم با خودم ببرمش البته بابایی هم با ما اومد و همش مهرسا بغل بابائیش بود(دستش درد نکنه کلی خسته شد).خیابان طالقانی هم که طرح ترافیک و نمیشه با ماشین رفت به همین خاطر مجبور شدیم با اتوبوس بریم و من کلی نگران بودم که مهرسا نا آرومی کنه و اذیت بشیم ولی همین که سوار اتوبوس شد کلی ذوق زده شد و همش جیغ میزد و بازی میکردفرشتهخلاصه اینکه انگار این مهرسا خانم بر عکس مامانش خیلی اتوبوس دوست داره .بالاخره  دیروز هم با اون همه نگرانی که از بردم مهرسا داشتم گذشت و کار من هم انجام شد (البته با کمک بابایی)مهرسا هم تا شب کلی شنگول بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتین
1 خرداد 90 12:12
فداااااااااای مهرسای دلاور اتوبوس سوار
مامانش پس کی میخوای عکس جدید از مهرسا گلی بذاری؟؟


چند تا عکس جدید بابا رضا ازش گرفته که به زودی میذارم
مامان نیایش
2 خرداد 90 10:53
قربون مهرسا خانوم عزیز و دلاور سالم باشی ایشالا خاله مامان مهربون مهرسا روزت مبارک ♥♥♥به بهشت نميروم اگر تو آنجا نباشي مادر. ♥♥♥
سارا
2 خرداد 90 11:37
سلام خانومی: ممنونم که به من سر زدی روزت مبارککککککککککککککککککک
مامان ماهان
2 خرداد 90 16:24
ای قربون اتوبوس سوار برم من
مدرسه ی مامان ها
2 خرداد 90 19:37
سبدی هست در اندیشه ی من که پر از گل بدهم هدیه به تو غافل از آنکه تو خود ناب تری یک جهان گل بخورد غبطه به تو سلام، از طرف مدرسه ی مامان ها روز مادر رو به شما مادر بزرگوار تبریک می گم