مهرسا السادات مهرسا السادات ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مهرسا کوچولو

مهرسای خطر ناک

1390/4/15 14:04
نویسنده : مامان مهرسا
425 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا مهرسا خیلی خطرناک شده همش میخواد بلند شه و برای همین هم تا ازش غافل میشم دستشو میگره به یک جایی و  بلند میشه حالا این جا ممکن گوشه دیوار باشه .میز شیشه ای وسط سالن باشه و...همشون هم خطرناک .دیگه دلم میخواد تمام وسایلمو جمع کنم از هرچی مبل و تلویزیون و میزه خسته شدم .این کله مهرسا خانم هم ضد ضربه شده تا الان 600 دفعه خورده به پایه مبل 10 دفعه خورده زمین و ...این قدیمیا یه چیزی میدونستن میگفتن :تا گوساله گاو شود دل مادرش آب شود حالا حکایت منه کم مونده بشینم از دست مهرسا گریه کنم .ابلهولی واقعا اگر خود خدا مواظب این نی نی ها نباشه معلوم نیست چه بلایی سرشون میاد .انشاالله همه نی نی ها همیشه سالم باشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهرنوش
15 تیر 90 16:01
سلام عزيزم... چه دخمل نازيييييييييي خدا برات حفظش كنم... راستي اگه جيگيلي منم دختر باشه اسمشو مي ذارم مهرسا بوسسسسسسسسسس
مامان ماهان
15 تیر 90 17:00
ای جان بهت حق میدم خیلی سخته من الانم دارم از دست ماهانی میکشم یه دونه گلدون روی میزامون نیست خدا بهت صبر بده عزیزم مهرسا جونو ببوس
مامان زهرا نازنازی
15 تیر 90 17:24
خدا حفظش کنه درکت میکنم خیلی سخته باید وسایل خونه رو یه کم جمع و جور کنید
مامان آیلا
18 تیر 90 10:22
ماشاء اله به اين دختر ناز . خیلی نگران نباش آیلا هم این شکلی وقتی می افته خیلی آخ اوخ نگو بچه بیشتر می ترسه و گریه می کنه از طرف من ناز نازی رو بوس کن
مامان يگانه زهرا
18 تیر 90 11:35
انشالله كه هميشه سلامت باشي خوشگل خانم
مامان رها
18 تیر 90 12:49
سلام عزیز دلم وای که میفهمم چی میگی من هم دقیقا این حال رو دارم ولی قربونت برم وقتی مهرسا جون میخوره زمین سعی نکن بغلش کنی و قربون صدقه بری چون اون وقت بدتر میشه و لوس میشه من اینکار رو امتحان کردم اگه بهش اهمیت ندم خودش بلند میشه و گریه هم نمیکنه ولی اگه لی لی به لالاش بزارم میزنه زیر گریه ،امیدوارم این دوران بدون هیچ خطری سپری بشه
مامان ماهان
19 تیر 90 11:22
سلام گلم مهرسا جونو ببوس
مامان محمدرضا (هدی )
22 تیر 90 11:29
مهرسا جون می بوسمت
مامان آتین
22 تیر 90 19:48
قربووووووونه خودش و شیطنتاش می بوسمت مهرسا خوشگله
مامان ماهان
24 تیر 90 20:05
سلام گلم کجاییییییییییییی
مامان پرهام
26 تیر 90 19:38
سلام ای جانم من که مدتهاست یه سری از میزها رو حمع کردم روی سه تاشون هم یه پتوی بزرگ گلبافت انداختم! دختر ماهت رو ببوس
دانيال
28 تیر 90 11:27
سلام خاله جون من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم با احترام دانيال
مامان رها
28 تیر 90 12:38
سلام عزیزم کم پیدایی نگران شدیم راستی کد رها برای شرکت در مسابقه نی نی شگفت انگیز 27 است اگه رای بدید خوشحال میشیم
هدي جون
29 تیر 90 14:22
سلام حالتون خوبه ؟؟؟ ميخواستم اگه ميشه به من راااي بدين كد من : 128