مهرسا السادات مهرسا السادات ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

مهرسا کوچولو

یک هدیه خیلی با ارزش

1390/5/12 19:50
نویسنده : مامان مهرسا
388 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح مامان سارا جون برای من پیام گذاشته بود و گفته بود وبلاگ مهرسا قشنگه منم گفتم وبلاگ سارا جون خوشگل تره چون من مثل مامان سارا هنر ندارم که عکسای مهرسا را خوشگلتر کنم مامان سارا جون هم که عاشقشم لطف کرد و چندتا از عکسای مهرسا را درست کرد و گذاشت توی وبلاگ خوشگلش .خیلی ازش ممنونم انشاالله همونطوری که منو ذوق زده کرد همیشه خدا خوشحالش کنه و هیچ وقت غم تو زندگیش نیاد .

اینم عکسایی که مامان سارا جون برای مهرسا خوشگلش کرده .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نی نی
12 مرداد 90 19:59
سلام به شما . قلب وبلاگتون بسار ریبا و آرامش بخشه. دست خاله هم درد نکنه که به این وبلاگ ریبایی بیشتری بخشیده. خدا فرشته نازتون را خفظ کنه.ایشاءا.....
مامان ماهان
12 مرداد 90 21:18
خیلی نازززززززززززززز شده عکسا دست مامان سارا جون درد نکنه
مامان نفس طلایی
12 مرداد 90 22:11
مامان سارا
13 مرداد 90 10:26
سلام اولا ببخشيد كه اسم مامان مهرسا كوچولو رو اشتباه نوشتم. يكي برام يه پغام گذاشته بود كه با اون اشتباه شد ساناز جون. دوما تو چرا اينقدر آدم رو شرمنده مي كني عزيزم. من كه كاري نكردم. لياقت دختر ناز تو خيلي بيشتر از ايناست. ببخشيد كه ديگه عكسي ازش نداشتم. دوستت دارم ساناز جون
مهسا
13 مرداد 90 11:29
سلام چه عكساي زيبايي. تا درودي ديگر بدرود
مامان سارا
13 مرداد 90 13:18
سلام چطوري؟ با اين كاري كه ديروز واسه مهرسا جون انجام دادم و ساناز جون تو اينقدر ذوق و شوق نشون دادي، يه فكري به سرم زد. واسه سارا يه ايميل درست كردم تا هر كي دوست داره عكس ني ني شو بفرسته تا براش درست كنم. تو هم كه از دوستاي خوب مني و مهرسا جونم كه جزء بهترين دوستاي ني ني وبلاگي سارا شده، عكس مهرسا خوشكله رو بفرست تا برات درست كنم. آخه من كلا به عكس خيلي علاقه دارم.
مامان بهار
15 مرداد 90 8:46
سلام خانمی ماشالا مهرسا جون همینجوری هم خوشگله اما دست مامان سارا هم درد نکنه که عکساشو خوشگلتر کرده ایشالا خدا هر دو تا خوشگلو برا مامان باباشون نگه داره
مامان رها
15 مرداد 90 12:30
سلام سلام چه عکسهای نازی جیگرتو مهرسا جون
مامان نیایش
15 مرداد 90 17:27
مبارکش باشه این هدیه های قشنگ دست مامانی ها درد نکنه
مامان پرنیا
2 شهریور 90 10:20
ناز خاله اولا که نازی ثانیا وبلاگتم زیباست