مهرسا السادات مهرسا السادات ، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

مهرسا کوچولو

نخستین دندان

1390/2/28 17:17
نویسنده : مامان مهرسا
403 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جون

بالاخره بعد از کلی آبریزش از دهان و چشم و بینی انتظار به سر آمد و جوانه نخستین دندون مهرسا خانم  نمایان شد.

مبارک مامانی من تشویق هورا

خوب من تازه امروز متوجه شدم که داری دندون در میاری و چون خیلی سرم شلوغ بود و از صبح رفته بودم اداره کار تا کارای بیمه بیکاریم را بکنم   وقت نکردم برات دندونی درست کنم ولی قول میدم این یکی دوروزه حتما یک دندونی خوشمزه برات بپزمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا نازنازی
15 اردیبهشت 90 1:56
مبارک باشه


مرسی مامان زهرا نازنازی بازم وبلاگ شما باز نشد
مامان صبا
15 اردیبهشت 90 8:32
سلام
مهرسا جونم مبارك باشه عزيزم
ولي سعي كن دخمل خوبي باشي و موقع شير خوردن ماماني رو اذيت نكني
حتما اون قيافه نازت با دندون نازتر هم ميشه
مامان مهرسا شما هم خوبيد؟
مهرسا جون رو ببوسيد


مرسی مامان صبا جون
مامان رها
15 اردیبهشت 90 10:46
مبارکه عزیزم به سلامتی
ای کاش رهای من هم در بیاره من راحت بشم


سلام مامان رها جون غصه نخور اونم دندون در میاره
مامان آنیسا
16 اردیبهشت 90 3:00
سلام عزیزم دندونت مبارک
انشاا...غذاهاب خوشمزه باهاش بخوری
بوسسسسسس از طرف آنیسا به مهرسا کوچولوی گل گلاب اجازه هست شمارو لینک کنم


سلام مامان آنیسا جون خواهش می کنم اجازه ما هم دست شماست آنیسا را ببوسسسسید
مامان آیلا
29 اردیبهشت 90 11:11
مبارک به سلامتی مامان مهرسا خیلی دختر نازیه یک بوس ابدار از طرف ماها بکن